Kiedy w trakcie wieczornego powrotu z pracy

2495-7547-ico-wu.jpg

Gdy w czasie wieczornego powrotu z pracy ulatuje z nas stres całego dnia i pośród pulsowania głowy oraz bólu karku przychodzą myśli: „muszę coś zmienić, muszę zacząć biegać, jeść inaczej… tylko kiedy? jak?” jedyne co wtedy czujemy to smutek. A rano cała sytuacja nakręca się viagra tanio
od nowa. Noworoczne przyrzeczenia też nic nie dają. Dlaczego? Bo my, jak i pozostali woków nas żyjemy na wysokich obrotach, stawiamy sobie wysokie cele, sporo od siebie wymagamy. Często za dużo oraz za szybko i to w większości wypadków stoi nam na przeszkodzie do wprowadzenia w życie przemian.
impotencja1
Jeżeli rozmyślamy o zdrowym jedzeniu projektujemy w myślach ascezę z „zieleniną” i trwałym uczuciem tęsknoty za poprzednimi smakołykami, jeżeli rozmyślamy o aktywności fizycznej to zakładamy, że musimy wpasować te wielogodzinne treningi na siłowni oraz bieżni i nic dziwnego, iż wychodzi nam z tych obliczeń, że w tygodniu już nie będzie chwili na sen, a przecież odpoczynek również jest znaczący dla ciała… I tym sposobem nie rozpoczynamy żadnych zmian, a nasza frustracja wzrasta.
Najważniejsze, to powiedzieć sobie jasno: lepsza mała zmiana niż brak zmian. Znajdźmy kwadrans dziennie lub pół godziny 3 razy w tygodniu, żeby się poruszać – iść na spacer, zrezygnować z auta na rzecz komunikacji miejskiej, dojechać gdzieś rowerem, wybrać się na basen albo squasha z przyjaciółmi. A może spróbować czegoś, czego jeszcze nigdy wcześniej nie robiliśmy? Aktywność fizyczna ma sprawiać nam radości! Zadbajmy też o jedzenie oraz określmy sobie konkretne dni w
potencja
tygodniu, w które będziemy spożywać lżej – np. w te dni mniej kawy, żadnych fast foodów czy jedzenia późnym wieczorem. Określając sobie realistyczne cele zyskujemy podwójnie: realizujemy rzeczywiste zmiany do swojego życia i budujemy motywację na kolejne! Czasem już nawet małe modyfikacje planu tygodnia przynoszą widzialną poprawę poziomu życia seksualnego: czujemy się świeżo, atrakcyjniej i mamy więcej energii, którą warto w przyjemny sposób spożytkować…

Męska niemoc

6188-1026-ico-wu.jpg

Young happy couple in bed

Zauważyłeś, iż twoja sprawność seksualna spadła ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, kłopot taki tyczy się nie tylko ciebie lecz sporej części męskiego społeczeństwa i to nie jest powód do wstydu. Po drugie chwilowe niedomaganie nie może być przyrównywane do impotencji, chociaż przestrzegam, abyś zapalił w swojej głowie czerwone światło. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, żebyś mógł cieszyć się pełnią życia! erekcja

Dostrzegłeś pierwsze symptomy choroby – co powinieneś zrobić?

Przełam opory i udaj się do lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, który dotknął właśnie ciebie. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych problemów męskich i dotyczy co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, potraktuj więc wizytę u lekarza nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twoje ciało, żebyś mógł cieszyć się pełnią jej wydajności. Prócz tego często badaj ciśnienie tętnicze oraz poziom cholesterolu, żeby ustrzec się najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, iż lekarz pierwszego kontaktu oszacuje stopień rozwoju choroby oraz skieruje do stosownego specjalisty – urologa albo seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza pierwszego kontaktu możesz otrzymać także skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Kłopoty z erekcją to stadium odwracalne!
Standardowe leczenie odbywa się głównie za pomocą leków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz siebie wspomóc lub przyśpieszyć wyleczenie. Oto najważniejsze z nich:

1. Spożywaj zdrowe jedzenie

Unikaj tłustego mięsa na korzyść owoców i warzyw. Spożywaj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, konsumowane wieczorem, mogą zabić libido). Dużo warzyw i owoców to twardy przepis na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego oraz otyłości. Jeśli chodzi o owoce, to pożyteczne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – oprócz warzyw zielonych powinno się spożywać czosnek oraz cebulę (dobre przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Można spytać też dietetyka o stosowną dietę, ułożoną specjalnie pod grupę krwi. Miej na uwadze, iż dieta nie jest sztywnym „niespożywaniem smacznych potraw”, lecz uzupełnieniem dziennego menu w pokarmy wartościowe i zredukowaniem tych najmniej pożytecznych. Przemyśl wdrożenie do swego jadłospisu potraw z kuchni śródziemnomorskiej, w szczególności zaś owoców morza.

2. Poznaj afrodyzjaki

Jest grupa produktów, które w jakimś stopniu pobudzą twój organizm do „działania”. Powszechnie uważa się (w praktyce – jest to sprawdzone), że lampka czerwonego wina przed miłosnymi igraszkami polepsza aktywność w łóżku. Stroń jednak od alkoholu wysokoprocentowego, który podziała w złą stronę. Z przypraw stosuj więcej imbiru, który wpływa na sprawniejsze krążenie krwi oraz goździków, które polepszają humor. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, czy ośmiornice.

3. Rzuć papierosy

Palenie papierosów (również to bierne) wpływa fatalnie na twoje ciało i libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym zbliżeniu spalali papierosa, to nieroztropny pomysł. Papierosy nie dość, iż zauważalnie obniżają twoją sprawność seksualną oraz wywołują inne, równie niepokojące problemy, z rakiem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, iż będzie cię „czuć” z daleka. Uwierz mi, wiem co mówię – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej uciążliwy zapach utrzymuje się we włosach, potem na ubraniu, o oddechu nie wspominając. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną niepotrzebnym kłótni i żenujących sytuacji między wami, też w sypialni. Oczywiste jest, że jako osoba paląca raczej nie pachniesz smakowicie.

4. Zwiększ aktywność fizyczną

Aktywność seksualna jest na stałe powiązana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak istotne jest, żebyś prócz zdrowego odżywiania aktywnie uprawiał sport. Aktywnie? Oznacza to codzienne ćwiczenia ruchowe, przynajmniej 30 min – bieganie lub zajęcia na siłowni i systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. Tutaj dużo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak mniemam, nie są zbyt rozbudowane. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Z pewnością, jeżeli będziesz chciał regularnie uprawiać sport, znajdziesz na to czas.

5. Pielęgnuj swoje życie intymne

Żeby nie wywołać „męskiego problemu” regularnie uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a wprowadź do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza recepta na przywrócenie regulacji hormonalnej. Jeżeli twój związek przeżywa kłopoty (nawet w sytuacji, gdy powodem jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, ponieważ to także pośrednio oddziałuje na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : viagra cena

Dziewięć sposobów na podbicie libido

4753-4277-ico-wu.jpg

4305-4054-wu.jpg

Zapoznaj się z kilkoma sprawdzonymi sposobami na to, aby bardziej Ci się chciało i aby twoja i kochanki satysfakcja ze zbliżenia była dużo większa.

Prezentuje kilka prostych porad, aby w twojej sypialni zrobiło się naprawdę namiętnie!
1. Dotykaj swoją partnerkę
Jeśli będziesz każdego dnia dotykał partnerkę, twój organizm zacznie wytwarzać hormony, które wzmocnią waszą więź. Badania prowadzone za oceanem dowiodły, iż kontakt cielesny stymuluje wytwarzanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która łączy pary ze sobą. Rezultat jest oczywisty: częściej zaczynasz mieć ochotę na seks.
2. Wolne chwile spędzaj na słońcu

Nawet jedna godzina spędzona na słońcu może powiększyć poziom testosteronu (najważniejszego męskiego hormonu) w twoim organizmie aż o 69 procent – tak twierdzą badacze z Uniwersytetu Kalifornijskiego. W dodatku światło słońca obniża ilość melatoniny, hormonu, który działa niekorzystnie na płodność oraz popęd seksualny. Opalanie w solarium też tak działa.
3. Oglądaj filmy romantyczne

Zgodnie z tym co dowodzą naukowcy z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może skutkować tym, że mężczyzna stanie się bardziej romantyczny oraz czuły. Zauważyli oni, że filmy romantyczne zwiększają ilość progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za wzrost libido – aż o dziesięć %. Największym twoim problemem będzie wyszukanie takiego filmu, w trakcie którego uda ci się nie zasnąć.
4. Kiedy tylko masz ochotę to ziewaj
Ziewanie oraz erekcje są nadzorowane przez przez tą samą substancje chemiczną: tlenek azotu. Ziewając, przygotujesz ścieżki neurochemiczne, dzięki którym podołasz zadaniom łóżkowym, gdy zajdzie tego rodzaju konieczność. Oprócz tego ziewanie sprawia, że czujesz się odprężony, a do twojego penisa przypływa większa ilość krwi.

5. Pij ekstrakt z granatu
Na co dzień pij szklankę soku z granatu. Badania zrealizowane na Uniwersytecie Kalifornijskim wykazały, tadalis
że owoc ten zwiększa przepływ krwi do twojego najlepszego kumpla. Oprócz tego sprawia, że całujesz bardziej namiętnie.
6. Otocz się zapachem waniliowym

Woń wanilii skutecznie zwiększa napływ krwi do członka – tak mówią badacze z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia nasila fale alfa w mózgu, które relaksują i pomagają wyzbyć się zahamowań. Struktura chemiczna wanilii jest podobna do dopaminy – substancji wytwarzanej w mózgu, która generuje podniecenie seksualne. Jasna sprawa, że kupowanie lodów waniliowych jest dużo mniej kłopotliwe niż zaopatrywanie się w leki na potencję.
7. Jedz zdrowo
Jeżeli mężczyzna spożywa za mało cynku, jego organizm wytwarza mniej testosteronu. Zatem należałoby włączyć do diety dużo potraw mięsnych, orzechów, nabiału i pełnoziarnistych produktów piekarskich. Nie zapomnij również o witaminie C, która powiększa stan oksytocyny w ciele i wspomaga pracę gruczołów płciowych.
8. Zerwij z nałogiem palenia

Nikotyna znajdująca się w wyrobach tytoniowych może doprowadzić do zawężenia naczyń krwionośnych, utrudniając napływ krwi do członka. Pewne badanie dowiodło, że już dwa papierosy mogą sprawić, że wzwody staną się bardziej miękkie. Pamiętajmy także o innych negatywnych aspektach palenia, takich jak nieświeży oddech, szare zęby oraz zmarszczki.
wiecej na naszej stronie viagra bez recepty